Retourbeleid Product Restricties

Je kan ieder bedrukt of bestel product retourneren voor een vervanging of terugbetaling binnen 30 dagen na ontvangst.Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, dien je contact op te nemen met de klantenservice binnen 10 dagen na ontvangst van de producten.Retour producten dienen terug gestuurd naar Suritees.

Retourneren van beschadigde producten

Indien de schade of het defect niet via de telefoon of email kan worden geverifieerd, zullen we je vragen het product aan Suritees te retourneren voor controle alvorens een beslissing kan worden gemaakt met betrekking tot de staat van het product.Indien het product beschadig of defect is kan direct de retour worden afgehandeld in de vorm van een vervanging of terugbetaling door Suritees na bevestiging van schade.

Verzendkosten retourneren
Suritees zal een verzendtiket verschaffen voor het retourneren van beschadig producten indien een vertegenwoordiger van Suritees als defect heeft aangemerkt, doormiddel van een digitale foto of een beschrijving van het beschadigde of kapotte item.

In alle andere gevallen zijn de verzendkosten voor retouren voor rekening van de klant.

Suritees zal in andere gevallen geen retouren vergoeden voor verzendkosten die door de klant gemaakt zijn. Voor een goede afhandeling van retourneren dient men eerst contact op te nemen met Suritees klantenservice.

Hoe een product retourneren
Neem contact met het klantenservice van suritees voor een retour aanvraag van een beschadig product.Je dient dat binnen 30 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen aan te vragen.Zorg dat je de reden van je retournering aangeeft aan de klantenservice voor een goede afhandeling.

Indien je een terugbetaling ontvang, houd er rekening mee dat het terugbetalen over het algemeen 14-21 dagen kan duren op de rekening waarmee je hebt betaald.

Je kan ieder bedrukt of bestel product retourneren voor een vervanging of terugbetaling binnen 30 dagen na ontvangst.Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, dien je contact op te nemen met de klantenservice binnen 10 dagen na ontvangst van de producten.Retour producten dienen terug gestuurd naar Suritees.

Retourneren van beschadigde producten

Indien de schade of het defect niet via de telefoon of email kan worden geverifieerd, zullen we je vragen het product aan Suritees te retourneren voor controle alvorens een beslissing kan worden gemaakt met betrekking tot de staat van het product.Indien het product beschadig of defect is kan direct de retour worden afgehandeld in de vorm van een vervanging of terugbetaling door Suritees na bevestiging van schade.

Verzendkosten retourneren
Suritees zal een verzendtiket verschaffen voor het retourneren van beschadig producten indien een vertegenwoordiger van Suritees als defect heeft aangemerkt, doormiddel van een digitale foto of een beschrijving van het beschadigde of kapotte item.

In alle andere gevallen zijn de verzendkosten voor retouren voor rekening van de klant.

Suritees zal in andere gevallen geen retouren vergoeden voor verzendkosten die door de klant gemaakt zijn. Voor een goede afhandeling van retourneren dient men eerst contact op te nemen met Suritees klantenservice.

Hoe een product retourneren
Neem contact met het klantenservice van suritees voor een retour aanvraag van een beschadig product.Je dient dat binnen 30 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen aan te vragen.Zorg dat je de reden van je retournering aangeeft aan de klantenservice voor een goede afhandeling.

Indien je een terugbetaling ontvang, houd er rekening mee dat het terugbetalen over het algemeen 14-21 dagen kan duren op de rekening waarmee je hebt betaald.

Klantenservice Suritees